Når blir jeg fakturert?
Klinikken blir fakturert for et halvt år av gangen, for de setene den har på gjeldende tidspunkt.
- Dersom du inviterer en ny bruker, mottar du en ny faktura for mellomlegget påfølgende måned.
- Dersom du deaktiverer en bruker, får du summen tilgode på neste faktura.
Kan jeg få faktura månedlig eller årlig istedenfor hvert halvår?
Ta kontakt på support, så kan vi få til det.
Kan jeg få tilsendt fakturaen på en egen e-post?
Ja, bare send oss en melding på support, så sender vi en kopi til den adressen du måtte ønske.
Kan jeg legge inn kortinformasjon og få autotrekk istedenfor faktura?
Ikke enda, dessverre! Men planen er å endre til dette i fremtiden.
Når jeg inviterer en bruker, må jeg betale full pris for inneværende måned?
Nei. Vi fakturerer ikke på kalendermåned, men utfra antall dager brukeren er aktiv.
Eksempel
Du inviterer «Anne» den 17. april til klinikken. Hun aksepterer invitasjonen og lager en bruker den 21. april. Hennes bruker er dermed aktiv ti av dagene, fra 21. til 30. april.
Siden hennes bruker har vært aktiv 10 av 30 dager i april, blir prisen for henne en tredjedel av de andre brukerne.
Hva skjer når jeg inviterer en ny behandler til klinikken?
Du betaler for brukeren fra og med den dagen de aksepterer invitasjonen. Du vil motta en faktura for mellomlegget fra oss den påfølgende måneden.
Må jeg betale for brukere som ikke er behandlere?
Ja, prisen er per bruker du inviterer, ikke per behandler. Så om du har en resepsjonist i Konfidens betales det vanlig pris for denne brukeren.
Må jeg betale for deaktiverte brukere?
Nei. Når du deaktiverer en bruker, går antall seter brukt på klinikken ned fra den dagen du utfører handlingen.
Eksempel
Om du deaktiverer en bruker den 16. april, betaler du kun halv månedspris for denne brukeren (1. til 15. april). Påfølgende måned koster ikke brukeren penger lenger.
Hvorfor fakturerer dere per dag, istedenfor per måned?
Ved å regne pris per dag istedenfor per måned, kan vi fakturere for det antallet dager som brukere er aktive.
Det synes vi gjør sluttsummen på fakturaen mer rettferdig, og gjør det litt lettere for oss å gjennomføre fakturering.
Eksempel
Du har en klinikk på tre personer. Den 27. mars inviterer du en 4. person.
Fakturaen for mars måned vil da inneholde 2 linjer:
- 26 dager x 3 brukere
- 5 dager x 4 brukere
Totalt 98 dagers bruk.
Dersom man har en tenkt årspris på 365kr (månedspris 30,42), ville summen blitt 98 kroner.
Kan prisene endre seg?
Vi har ingen planer om å øke prisene med det første, men på sikt vil det bli aktuelt å justere prisen utfra konsumprisindeksen. Dersom vi gjennomfører en slik prisendring, vil klinikkadministrator få beskjed tre måneder i forveien.
Kjekt å vite
Vi vil aldri justere din pris til å bli høyere enn gjeldende veiledende pris. Dersom veiledende pris senkes, justerer vi også automatisk ned din pris.
Hvem betaler jeg til?
Konfidens er et norsk selskap som leverer programvareløsninger designet for norske psykologer. I Enhetsregisteret er vi registrert som MINDCARE AS med organisasjonsnummer 925 239 070 og adresse Rathkes gate 5B, 0558 Oslo.
Bedriften ble stiftet i 2020 og består i dag av et knippe mennesker som ønsker å forenkle arbeidshverdagen til psykologer ❤️
Jeg ønsker å benytte meg av angreretten
Dersom du er omfattet av angreretten, vil du motta informasjon om angreretten ved bestilling av tjenester fra Konfidens.
For å utøve angreretten må du varsle oss per brev til Mindcare AS, Rathkes gate 5B, 0558 Oslo. eller per e-post til hei@konfidens.no.
Hvordan sier jeg opp abonnementet?
For å avslutte abonnementet ditt gå til klinikkinnstillingene eller send oss en e-post på hei@konfidens.no. Vi setter veldig pris på om du forteller oss hva som er årsaken til oppsigelsen, og hvordan vi kunne beholdt deg som bruker. Dette er selvsagt helt valgfritt.
Dersom du har krav på refusjon for ubrukte eller ikke leverte tjenester, oppgi gjerne hvilke tjenester dette gjelder og ønsket kontonummer for refusjon.
Hvordan bestiller jeg Konfidens?
Du kan komme igang i dag, ved å opprette en bruker på app.konfidens.no.
I det du registrerer en konto vil du bli informert om gjeldende priser for de tjenestene du benytter.
Hvordan oppgraderer jeg abonnementet?
Du kan oppgradere abonnementet på klinikkinnstillingene eller ved å ta kontakt med oss på hei@konfidens.no.
Hvordan legger jeg til eller fjerner tilleggstjenester?
For å fjerne eller legge til tjenester på din konto, se klinikkinnstillingene eller ta kontakt med oss på hei@konfidens.no.
Jeg er med i to forskjellige klinikker, må jeg betale for begge?
Din konto hos den ene klinikken er uavhengig fra den andre. Dersom du skal benytte begge klinikkene, må du betale en månedspris for hver.
Dersom du ikke skal benytte den ene klinikken, trenger du ikke betale for den. Bare skift til den aktive klinikken ved hjelp av knappen i hjørnet øverst til venstre.